#logo #visualidentification #branding # wayfinding #packaging #website #ui/ux design #marketing strategy #photography #webdesign #digitalpainting # animation #interactive #offset #cmyk #printing #jobvacancies #socialmedia #design #graphic #art #advertisingagency #portfolio

#logo #visualidentification #branding # wayfinding #packaging #website #ui/ux design #marketing strategy #photography #webdesign #digitalpainting # animation #interactive #offset #cmyk #printing #jobvacancies #socialmedia #design #graphic #art #advertisingagency #portfolio

branding-img

Branding i rebranding

branding-img

#branding

#rebranding
#identyfikacja wizualna

Branding i rebranding

Świadomość marki to istotny element, który wpływa na skuteczną sprzedaż produktów i usług. Odpowiednio zaprojektowane logo, dobrana nazwa, slogan reklamowy czy chociażby spójny wystrój biura lub lokalu to czynniki, które odróżniają dojrzałe marki od konkurencji. Czytelny i łatwy w odbiorze przekaz jest kluczem do zwiększenia świadomości klientów. Dzięki naszemu doświadczeniu tworzymy spójne identyfikacje wizualne trafiające do konkretnej grupy docelowej, zarówno dla małych firm, jak i dużych przedsiębiorstw. „Spójność” to najważniejsza z cech marki, która zapewnia rozpoznawalność, wśród konsumentów.

Jak wymyślić dobry branding?

Budowanie brandingu, który zostanie w głowach Twoich odbiorców jest zadaniem bardziej skomplikowanym niż myślisz. Logo, nazwa, slogan czy tzw. key visual to tylko pojedyncze składowe, z których jest zbudowany. Utrwalanie wizerunku marki w świadomości Twoich konsumentów jest procesem o wiele bardziej złożonym.

W FoxMedia przeprowadzimy Cię przez ten proces od początku do końca, ale najpierw zajrzyjmy nieco głębiej w temat.

Czym tak właściwie jest dobry branding i jak o niego zadbać?

Branding to nic innego jak budowanie świadomości marki wśród potencjalnych odbiorców. Składa się na niego szereg działań dążących do stworzenia wizerunku o unikalnych cechach i wartościach, z którymi zidentyfikują się konsumenci. Jest to nieodłączny element każdej dobrze prosperującej firmy, za pomocą którego na dłużej pozostaniesz w świadomości Twoich odbiorców. Dobrze zorganizowany i aktywnie budowany branding jest ważnym narzędziem w rozwoju każdej firmy. Możesz zostawić go samemu sobie lub przejąć kontrolę i pokierować we właściwym kierunku. Wybór należy do Ciebie.

W FoxMedia nie zostawiamy przestrzeni przypadkom tylko konsekwentnie budujemy spójny przekaz trafiający do świadomości Twoich konsumentów.

Do najważniejszych cech dobrego brandingu zaliczamy:

  • wykreowanie systemu identyfikacji wizualnej, który zostanie w głowach odbiorców,
  • dbanie o spójność we wszystkich materiałach marketingowych,
  • wyróżnienie się na tle konkurencji.

Kreuj serce marki, które pokieruje Twój branding

Tworzenie marki zacznij od wypisania wartości, którymi będzie się ona kierowała. Jest to swego rodzaju źródło, rdzeń, serce Twojego brandu, które napędzi dalsze działania. Znajdź element, który będzie krążył na około wszystkiego co robisz w firmie. Niech sprawi, że pozycjonowanie Twojej marki będzie łatwe, ponieważ trafi do głów Twoich odbiorców oraz wyróżni się na tle konkurencji. Pamiętaj, że to dobrze sformułowany system wartości w połączeniu z wysoką jakością będzie dźwignią Twojej sprzedaży!

Spójny branding budzi zaufanie wśród konsumentów!

Tworząc produkty odwołuj się zawsze to jednego, nadrzędnego celu. Niech będzie on występował wszędzie, gdzie tylko możesz o nim opowiedzieć. Spójny branding rozbudzi zaufanie wśród Twoich konsumentów i sprawi, że będą oni chcieli do Ciebie wrócić. Twoje relacje z odbiorcami muszą kręcić się wokół realizacji jednego celu. Nie dość, że zapewni to spójność Twojej marki, ale również ciągłość kolejnych, wykonywanych przez Ciebie działań. Dzięki temu Twój biznes będzie się rozwijał.

Kiedy warto zrobić rebranding?

Niekiedy zdarza się, że brand stworzony wraz z powstaniem firmy nie jest już skuteczny. Zmieniły się trendy, pojawiła się konkurencja lub to my się zmieniliśmy. W takiej sytuacji warto rozważyć rebranding. 

Rebranding jest odświeżeniem istniejącego już brandu, który zmieni sposób komunikacji marki. Być może chcesz zmienić wizerunek – niezbędna będzie zmiana logo i key visual firmy. Może to głęboko ukryte przekonania i wartości stojące za przekazem uległy zmianie i Twoja firma niesie zupełnie inny ładunek emocjonalny niż wcześniej? W tym przypadku niezbędna będzie zmiana zarówno komunikacji jak i wyglądu marki. Z chęcią pomożemy Ci zidentyfikować problem.

Są to bardzo ważne kwestie, na które trzeba odpowiedzieć przed przystąpieniem do rebrandingu. Na początek odpowiedz na cztery pytania:

  • Dlaczego chcę przeprowadzić rebranding? Co jest przyczyną?
  • Po co to robię? Jaki cel chcę tym osiągnąć?
  • Jaki zakres działań obejmie? Co chcę w tym kierunku zrobić?
  • Jak chcę to osiągnąć?

W FoxMedia przeprowadzimy Cię przez każdy z tych etapów pomagając nie tylko zdefiniować przyczynę, ale przede wszystkim wdrożyć zmiany w życie.

Skontaktuj się z nami i razem zdecydujemy jak przeprowadzić branding lub rebranding w Twojej firmie.

Zobacz więcej:

Branding i rebranding

sygnet-pusty@2x
Copyright 2008 - 2022 by Foxmedia
Wszystkie prawa zastrzeżone, kopiowanie zdjęć, całości lub części serwisu bez zezwolenia zabronione.