zakres projektowy obejmuje system identyfikacji wizualnej. na podstawie tych projektów został stworzony design i realizacja strony internetowej, nowa linia opakowań, brand hero oraz inne materiały reklamowe.
Projekt strony jest wizytówką firmy i przeglądem wszystkich produktów wraz z ich składem, opisem oraz przepisami. Produkt cyfrowy posiada wiele interakcji, mające zatrzymać użytkownika jak najdłużej na stronie.
nowa linia opakowań to świeże zestawienie elementów, czcionek, grafiki i stylu. Barwy są ograniczone do bieli i czerwieni, będące źródłem polskiego charakteru produktów.
nowa linia opakowań to świeże zestawienie elementów, czcionek, grafiki i stylu. Barwy są ograniczone do bieli i czerwieni, będące źródłem polskiego charakteru produktów.
Opracowanie brand hero pozwoliło na określenie tożsamości marki. postać smoka jest przedstawiona jako charakter elegancki, szlachetny oraz uhonorowany. Takimi wartościami wyróżnia się firma Sikorskim sausages.
Smok z dymem porusza najważniejszą przewagę marki; naturalny sposób wędzenia. SIKORSKI w PRZECIWIEŃSTWIE DO WIELU INNYCH FIRM MIĘSNYCH wędzi swoje produkty dymem, zamiast wprowadzać wędzony smak mechanicznie.
Firma sikorski sausage w 2023 roku obchodziła 40-lecie istnienia. Marek Sikorski przybył do Kanady w 1981 roku. Marek od razu zauważył, że inni imigranci podzielają jego tęsknotę za domem, miejscami i smakami, które po sobie pozostawili. Nie mogąc znaleźć rodzaju i jakości mięs, postawił sobie za cel dostarczanie rodzimych smaków na stoły ludzi w kanadysjkim Londynie i okolicach.
talia kart została zaprojektowana z okazji 40-lecia firmy jako gadżet celebrujący te lata. grafiki zostały oparte na stylu brand hero z identyfikacji wizualnej. Każda karta posiada indywidualny rysunek zaczerpnięty z mięs sikorski sausages.
Plakaty promujące produkty oraz materiały wystawiennicze firmy sikorski sausages
40-lecie sikorski sausage to ważne wydarzenie dla całej firmy, dlatego kolejnym materiałem reklamowych zaprojektowanym z tej okazji, to grafika na ciężarówkę.
Kalendarz został zaprojektowany w stylu zgodnym z komunikacją wizualną firmy, co podkreśla jej unikalny charakter i tożsamość.
40-lecie sikorski sausage to ważne wydarzenie dla całej firmy, dlatego kolejnym materiałem reklamowych zaprojektowanym z tej okazji, to grafika na ciężarówkę.
Ustawienia polityki prywatności
Serwis Foxmedia.com.pl wykorzystuje ciasteczka (cookies). Dzięki cookies nasz serwis działa poprawnie. Akceptuje Treść polityki cookies znajduje się tutaj czytaj więcej . Polityka Prywatności
Zobacz ustawienia Cookie
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.