#projektowanie graficzne
#graphic design
Co składa się na wizerunek marki?
Wizerunek marki tworzą te elementy, przez które firma jest rozpoznawana na rynku. Obecnie konsumenci mają kontakt z rożnego rodzaju markami na co dzień.
Wizerunek marki – dlaczego jest tak ważny?
Pod hasłem wizerunek marki skrywa się mnóstwo elementów, które budują całokształt wizerunku. Tworzy określone wrażenia i odczucia.
Jak wyróżnić się z tłumu marek?
Wygląd marki to nic innego jak identyfikacja wizualna, na którą składają się: nazwa, logotyp, logo, slogan, kolorystyka, styl produktów i ich opakowań itd. Warto jednak pamiętać, że samo posiadanie logo firmy i tożsamości wizualnej nie oznacza jeszcze sukcesu wizerunkowego. Wizerunek marki winien być tak dostosowany do charakteru działalności rynkowej, aby był tożsamy z misją i strategią firmy, czytelny dla konsumentów i interesujący dla partnerów. Słabe logo, niewyraźne oznaczenie graficzne, nieefektywna nazwa, nie sprzyjają realizacji strategii biznesowej. Dodatkowo wizerunek marki musi być akceptowalny przez otoczenie rynkowe i korzystnie odróżniający się od konkurencyjnych marek.
- Wygląd marki
- Zachowanie marki
- Komunikacja marki
- Identyfikacja wizualna
- Logotyp
- Key Visual
- Strona internetowa | www
- Materiały drukowane | Poligrafia
- Identyfikacja marki
- Branding i rebranding
- Visual merchandising
- Torby reklamowe
- Projektowanie Opakowań
- Gadżety reklamowe